Špičky udávající trendy digitální technologie přivítá pražská konference Digital Data Experience

Již v polovině března bude Praha hostit přední experty na digitální technologie. Společnost Accenture, jejíž součástí je i největší digitální agentura na světě Accenture Interactive, pořádá v úterý 12. března v progresivním pražském prostoru Dox+ konferenci Digital Data Experience.

Hosté zde budou moci slyšet názory lídrů oboru na trendy a pokroky technologického vývoje v byznyse a nejaktuálnější zkušenosti s horkými technologickými trendy. Se všemi mluvčími pak budou také v neformálním příjemném prostředí moci diskutovat. K vidění budou dema realizací nejnovějších byznysových aplikací. Mezi mluvčími se objeví špičkové osobnosti tuzemské a světové technologické scény i zástupci digitálních a inovačních oddělení klíčových firem svých oborů.

Podle hlavního závěru aktuální studie Accenture Technology Vision 2019 nyní nastává doba „post-digitální“, kdy úspěch firem bude ještě více než dříve záviset na jejich schopnosti zvládnout záplavu nových technologií, které umožňují nabízet zákazníkům, zaměstnancům a obchodním partnerům přesně to co potřebují a chtějí.

K vidění na konferenci budou nejen zástupci Accenture Interactive, kteří mimo jiné obdrželi Cannes Grand Prix  a podle Everest Group jsou pro letošní rok světovými lídry pro digitální služby , ale i dalších technologických firem a zástupci velkých společností jako jsou například Škoda Auto, Sanofi či T-Mobile & Slovak Telekom.

Konkrétně se můžete těšit na následující speakry a témata:

Michael Sutcliff, Group Chief Executive, Accenture Digital: Jak digitální znalost zákazníka vytváří špičkovou zákaznickou zkušenost

Michael Lamm, Global Head of Digital Ecosystem & CRM at Skoda Auto (part of VW Group): Customer Experience Management (CEM) ve Škoda Auto

Milena Leone, Head of Innovation and Digital - Consumer Health Care, Sanofi: Digitální angažovanost společnosti Sanofi

Peter Škodný, Chief Commercial Officer for Business Segment Czech Republic and Slovakia, T-Mobile & Slovak Telekom: Digitalizace péče o zákazníka ve společnosti T-Mobile

Kateřina Šuvarinová, Back Office & CSS Development Director, T-Mobile & Slovak Telekom: Digitální transformace v T-Mobile

Massimo Tessitore, Head of Multichannel, Mobile Payment & E/M Commerce, Intesa Sanpaolo: Digitální transformační cesta: narození vynikajících zkušeností zákazníků

Ashley Benigno, Regional Group Director for Italy and CEE countries, Fjord: Neustálé zákaznické hledání hodnoty

Liz Wilson, COO, Karmarama: Kreativita řízená daty

Moderní technologie a jejich trendy se stále vyvíjejí. Dle další čerstvé studie Accenture Fjord Trends 2019 nyní stojíme tváří v tvář digitálnímu chaosu, který vznikl během dvou desetiletí rychlého růstu technologií a inovací. Lidé i firmy proto přehodnocují své reálné potřeby a jejich rozhodování má zásadní vliv na to, kdo uspěje a komu ujede vlak.