Společnost ZINDULKA koupila doménu Yachting.com
Česká společnost ZINDULKA koupila jednu z nejprestižnějších a nejdražších internetových domén, Yachting.com. Investice v řádu milionů korun, která je doplněna dalšími miliony korun investic určených na rozvoj, je součástí mohutné zahraniční expanze. Cílem společnosti je stát se do tří let globálním lídrem v oblasti zprostředkování pronájmu lodí. Již nyní se pohybuje ZINDULKA z pohledu počtu nabízených lodí i realizovaných pronájmů okolo pátého místa v celosvětovém měřítku.
„Chceme využít toho, že pronajmutí lodi na strávení dovolené na moři je celosvětově stále populárnější a dostupnější. Přinášíme moderní online službu v takové kvalitě, na kterou jsou lidé již zvyklí z pronájmů hotelů, například booking.com, a řadu navazujících služeb, které konkurence nemůže nabídnout. Na Yachting.com najdou vždy lodě, které jsou v reálném čase dostupné a lze si je s kapitánem či bez něj obratem v dané lokalitě a daném termínu pronajmout. Samozřejmostí je pokročilé vyhledávání a navazující asistenční a zákaznické služby 24 hodin denně, sedm dní v týdnu. Věříme, že zvolená strategie a investice nám umožní dosáhnout pozici světové jedničky v tomto segmentu,“ říká Tomáš Vondráček, CEO společnosti ZINDULKA.
ZINDULKA vedle České republiky působí od roku 2017 v Německu, na Slovensku a v Polsku, letos plánuje expanzi například do Ruska, Itálie a dalších evropských zemí. V zahraničí nově funguje pod hlavičkou Yachting.com, kterou společnost zakoupila koncem roku 2017, v ČR zatím pod doménou Zindulka.cz.
Zákazníci mohou aktuálně vybírat z celkem více než 15 tisíc lodí po celém světě od Chorvatska, Řecka a Itálie přes Karibik, Thajsko, Maledivy, Seychely až třeba po Francouzkou Polynésii. Současné roční tržby společnosti se pohybují kolem 156 milionů korun, cílem je navýšit je do tří let k hranici půl miliardy.
V roce 2014 do společnosti, kterou založil jachtař Jiří Zindulka, majetkově vstoupil Tomáš Vondráček a učinil ji součástí svého holdingu WMC. Ten obsahuje mimo jiné také digitální poradenskou společnost Actum a reklamní agenturu WMC Grey, jejichž know how související s využíváním nových technologií ZINDULKOVI v jeho expanzi výrazně pomáhá. Stejně jako stále vzrůstající celosvětový zájem o trávení dovolené na lodi, které není zdaleka již jenom doménou zkušených jachtařů, ale čím dál více jej využívají i rodiny s dětmi či partičky kamarádů. Dovolená na jachtě či katamaránu totiž nákladově vychází často podobně jako dovolená v hotelech na pobřeží.