Do Německa a Rumunska naplno vstupuje Trenýrkárna.cz

Největší tuzemský e-shop s pánským spodním prádlem Trenýrkárna.cz, která také vyrábí a prodává vlastní produkty pod značkou Styx, se stále rozvíjí a expanduje. V loňském roce se majitelé Ruslan Skopal a Adam Rožánek rozhodli tento růst podpořit a poprvé od založení firmy využít finanční injekce investora. Tím se stala česká investiční skupina SPM, která své investice aktivně směřuje do vytváření partnerství s ambiciózními českými podnikateli s prokázanými výsledky. V Trenýrkárna.cz ještě zvýšili své pracovní tempo, a díky tomu v prvním pololetí tohoto roku probíhá rozvoj podle plánu. Aktuálně po pilotním testovacím provozu naplno vstupuje na německý a rumunský trh.

„Rosteme stabilně, daří se nám zvyšovat podíl na trhu zejména v České republice. Za rok 2022 jsme prodali 1.000.000 tisíc kusů spodního prádla, naše tržby činily 200 mil Kč. Významně se také zlepšila znalost značky Trenýrkárna.cz, podle posledního měření z března se nám povedlo v podpořené znalosti značky v oblasti e-shopů se spodní prádlem zaujmout první místo. S novým investorem chceme aktuálně významně nastartovat také expanzi v zahraničí, kde jsme pozvolna začali již v minulých letech,“ říká Ruslan Skopal, CEO a spolumajitel Trenýrkárna.cz a dodává: „V první fázi se jednalo o Slovensko, Maďarsko a Rakousko, kde jsme si již etablovali. Velice mě těší, že po úspěšném testování německého a rumunského trhu, můžeme nyní do těchto zemí vstoupit naplno. V další fázi plánujeme Slovinsko, Polsko a Nizozemsko.“

S rozvojem do zahraničí byli v Trenýrkárna.cz postaveni před otázku, pod jakým brandem na cizích trzích provozovat e-shopy. Pro slovenský trh se rozhodli použít téměř totožný název Trenírkáreň.sk, pro ostatní trhy využít zbrusu nový brand, Nedeto.