Marketing společnosti Pivovary Staropramen nově povede Vladimíra Formánková

Česká pivovarnická dvojka má ve svém nejužším vedení novou členku. Na pozici marketingové ředitelky společnosti Pivovary Staropramen byla jmenována Vladimíra Formánková.  

Vladimíra Formánková přichází do společnosti Pivovary Staropramen ze společnosti Diageo, kde působila přes čtrnáct let na klíčových marketingových pozicích v rámci mnoha zemí a regionů Evropy. Naposledy jako ředitelka marketingu a inovací pro střední a východní Evropu. Svoji bohatou kariéru začínala v reklamní agentuře McCann-Erickson Praha a poté ji rozvíjela na pozicích Account Group Director a Strategic Planning Director u společnosti Ark Thompson Advertising. Mezi její největší úspěchy ve společnosti Diageo patří budování značek Johnnie Walker, Captain Morgan a Baileys ve střední a východní Evropě.

„Řídit marketing české pivovarnické dvojky v zemi s tak rozvinutou pivní kulturou a tradicí je pro mě velká čest, radost a výzva zároveň. Moc se těším na práci s tak širokým portfoliem našich pivních značek, které mají dlouholetou tradici, ale jsou navíc v mnoha ohledech velmi inovativní,“ říká Vladimíra Formánková, která se v první fázi hodlá zaměřit především na budování značky Staropramen.

Vladimíra Formánková bude ve společnosti Pivovary Staropramen zodpovědná za oblast marketingu v České republice i na Slovensku.